Fit: Pierś zapiekana z warzywami i szynką parmeńską

Cieszę się, że tu trafiłeś. Zajrzyj na Facebook MojeWłasne (KLIK!) i zostań ze mną na dłużej.

Kolejne z dań, które przewinęło się u mnie spośród dziesiątek przepisów podczas ponad rocznej diety u najlepszego dietetyka i trenera personalnego, z którym miałam przyjemność pracować – Wojtka Buczaka (KLIK!). Bardzo fajne i szybkie w przygotowaniu danie.

Składniki:

Dodatkowo:

Do jednej porcji:

Wykonanie:

Pierś pokrój na 4 części.  Lekko rozbij tłuczkiem.
Z oliwy, przypraw i przeciśniętego przez praskę czosnku zrób marynatę i natrzyj nią mięso.

Kawałki mięsa zawiń w szynkę i ułóż w żaroodpornym naczyniu.

Cukinię i bakłażana pokrój w półkciężyce, i razem z pokrojonymi pomidorkami ułóż pomiędzy kawałkami mięsa. Całość oprósz jeszcze przyprawami i pieprzem.

Piecz w 200 st. przez 20 minut (u mnie  dochodzi po 30-40 minutach), aż mięso będzie upieczone. 

Wszystkie produkty znajdziesz w lidlu.

Smacznego,
Iwona

Nie zapomnij udostępnić wpisu jeśli ci się spodobał!
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Pozdrawiam, Iwona

Iwona

Iwona

Mama rozkosznej córeczki Hani, żona wspaniałego mężczyzny i właścicielka przeuroczego yorka. Moim drugim dzieckiem mój blog, na którym właśnie jesteś :)

Zostań ze mną na dłużej!