Fit: Pierś zapiekana z warzywami i szynką parmeńską

Cieszę się, że tu trafiłeś. Zajrzyj na Facebook MojeWłasne (KLIK!) i zostań ze mną na dłużej.

Kolejne z dań, które przewinęło się u mnie spośród dziesiątek przepisów podczas ponad rocznej diety u najlepszego dietetyka i trenera personalnego, z którym miałam przyjemność pracować – Wojtka Buczaka (KLIK!). Bardzo fajne i szybkie w przygotowaniu danie.

Składniki:

Dodatkowo:

Do jednej porcji:

Wykonanie:

Pierś pokrój na 4 części.  Lekko rozbij tłuczkiem.
Z oliwy, przypraw i przeciśniętego przez praskę czosnku zrób marynatę i natrzyj nią mięso.

Kawałki mięsa zawiń w szynkę i ułóż w żaroodpornym naczyniu.

Cukinię i bakłażana pokrój w półkciężyce, i razem z pokrojonymi pomidorkami ułóż pomiędzy kawałkami mięsa. Całość oprósz jeszcze przyprawami i pieprzem.

Piecz w 200 st. przez 20 minut (u mnie  dochodzi po 30-40 minutach), aż mięso będzie upieczone. 

Wszystkie produkty znajdziesz w lidlu.

Smacznego,
Iwona

Nie zapomnij udostępnić wpisu jeśli ci się spodobał!
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Iwona

Iwona

Mama rozkosznej córeczki Hani, żona wspaniałego mężczyzny i właścicielka przeuroczego yorka. Moim drugim dzieckiem mój blog, na którym właśnie jesteś :)

Zostań ze mną na dłużej!